Thursday 28 February 2013

Tentang Kopi 434

Korang penah dengan tak pasal kopi 434? Aku baru denga tengok dan rasa tapi untuk orang johor, terutamannya orang muar mesti tau...

Ada sorang member office nie balik kampung pastu die beli lah kopi nie... mula-mula aku tengok jer... iyerlh kan kopi yang kite tak pernah minum selalu kalau dekat rumah itu ayah aku minum kopi cap Hang Tuah jer

Dah 2..3 hari kopi tu terletak jer dekat atas meja nie aku pon nak try lah buka jer plastik die bau kopi die....Woooowwww sedapnye! wangi jer bau kopi......






Kopi nie dah siap dalam uncang, so korang tuang jer air tapi dekat belakang paket nie tulis ingredients die dah ada gula tapi aku rasa tawar jer... jadi aku masukkan gula sikit... Rasa kopi nie memang terbaik ok..... 



Sekarang nie tiap-tiap pagi aku minum kopi nie, air lain aku dah tak nampak dah mungkin kalau letak susu pekat pon mungkin sedap... nanti nak try lah..




Jadi pada sesiapa nak try kopi nie kalau ke muar bolehlah beli tak pon kirim dekat kawan yang duduk johor :) ok selamat mencuba dan selamat merasa...

No comments:

Post a Comment